Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
Donald Trump’ın Başarısı Kripto Piyasalarını Canlandırdı
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Gate.TR CEO'su Kafkas Sönmez, Donald Trump'ın ikinci dönemini garantilemesiyle memecoin'lerin yükselişe geçtiğini ve son 30…
DSÖ, Türkiye’ye 10 Milyon Dolarlık Bağışın Teşekkürünü İletti
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Dünya Sağlık Örgütü, yatırım turu kapsamında kendisine 10 milyon dolar bağışta bulunan Türkiye'ye teşekkür etti.…
TÜSEDAD çiğ süt için tavsiye fiyatını açıkladı
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
TÜSEDAD, 1 litre soğutulmuş çiğ süt tavsiye fiyatının litre başına 22,40 TL olarak açıklanmasını önerdi.…